DIY - ORGANIZACJA DOMOWEGO BIURA + DO POBRANIA DARMOWE ETYKIETY DO SEGREGATORÓW

27.5.24 Pani to potrafi 6 Comments



PROLOG
Domowe biuro to nie tylko miejsce do pracy przy komputerze i do otwierania korespondencji, dzisiaj w głównej mierze złożonej w zasadzie z samych rachunków. Domowe biuro to również miejsce gdzie przechowujemy wszystkie ważne dla nas rzeczy: dokumentację medyczną, archiwum z rachunkami, faktury bieżące, dokumenty osobiste takie jak paszporty i wiele innych „papierowych skarbów”. Wielu z nich nie możemy się pozbyć a lata lecą i rzeczy się gromadzą.

W takiej sytuacji, ratuje nas tylko dobra organizacja miejsca i sposób przechowywania. 


BIURO W HOLU
Ponieważ kącik biurowy znajduje się w centralnej części domu, w zasadzie w przedpokoju, to musi być nie tylko funkcjonalny ale i estetyczny. Ta część domu utrzymana jest w męskiej energii a więc i kolory są tu raczej takie: czerń i biel przełamane ciepłymi odcieniami drewna. Do tego w zestawieniu czarne meble (biurko i mała szafka). Z czasem dokumentów narosło tak wiele, że dosłownie „wylewały” się z wózka.


Przyszedł czas by pożegnać ten mebel (spokojnie, stanie gdzieś indziej) i zastąpić go innym bardziej „charakternym”, utrzymanym w męskiej energii. Udało się taki mebel znaleźć w kolekcji Loft od Belldeco. Ta urocza „komoda”wykonana jest z metalu i bardzo pięknie wykończona. 











PORZĄDEK MUSI BYĆ
Dokumenty zostały posortowane, ułożone w segregatorach. Segregatory trafiły do komody, ale oryginalne etykiety (choć funkcjonalne), wyglądały mało estetycznie i wprowadzały niepotrzebny chaos. Tu trzeba było coś zmienić. 

Tak naprawdę wystarczyło zastąpić oryginalne etykiety nowymi `(które to możecie bezpłatnie u nas pobrać - TUTAJ ), zaprojektowanymi w czerni i bieli. Dzięki temu bez problemu można wydrukować je na domowej drukarce. Segregatory z nowymi etykietami wyglądają w loftowej szafce bardzo stylowo, od razu widać ład i porządek, a wprowadzona numeracja pozwala na łatwiejszą archiwizację.




MOŻESZ TEŻ OBEJRZEĆ FILM  - 
ZAPRASZAMY NA NASZ INSTAGRAM

Kochani, dziękujemy, 
że odwiedziliście naszego bloga.
Jeśli post podobał Wam się lub był przydatny
lub zainspirował Cię do zmian w swoim wnętrzu.
Będzie nam miło, jak zostawisz po swojej 
obecność znak w postaci komentarza.


Dziękujemy i pozdrawiamy
Ania i Beti, czyli dziewczyny z "Pani to potrafi"

6 komentarzy:

  1. Ja też mam własne buro i dlatego chciałabym wymienić też swój sprzęt, myślałam o tym by kupić w końcu coś naprawdę porzadnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własne biuro to fajna sprawa. Trzymamy kciuki za wymianę sprzętu. Pozdrawiamy :)

      Usuń
  2. Super są te pomysły. Chętnie je wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szafka rewelacyjna. I moim zdaniem sprawdzi się nie tylko w biurze - wyglada bardzo ładnie i nowocześnie.

    Sama wreszcie muszę zabrać się za porządki w moim domowym biurze, bo aktualnie mam w nim jeden wielki bałagan. I mam problemy w tym aby się w nim odnaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie ja myślę o tym by wynająć biuro na jakiś czas, nawet znalazłam ostatnio ciekawą ofertę

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorąco polecam tę usługę tym, którzy mają trudności z odbudową swojego związku/małżeństwa. On jest prawdziwy. Możesz skontaktować się z doktorem Gideonem na WhatsApp: +2347042191323 z szacunku dla ciebie i twoich zaklęć, muszę złożyć to świadectwo. Byłam na innych zaklęciach bez rezultatów. Chciałam po prostu przyjść do ciebie wcześniej, dostałam od ciebie to, co najlepsze. Mój były mąż odszedł wiele lat temu, a ja chodziłam wszędzie i rzucałam zaklęcia, aby uzyskać pomoc, ale bezskutecznie, dopóki mój przyjaciel nie przedstawił mnie doktorowi Gideonowi. Po zakończeniu zaklęcia miłosnego w końcu do mnie zadzwonił. Jego zaklęcia zdziałały cuda, a mój mąż znów jest pełen miłości. To było jak cud! Nagle wrócił z kwiatami, mówiąc, że powinnam mu wybaczyć, byłam naprawdę przerażona i zszokowana, gdy mój mąż uklęknął, błagając o wybaczenie i o to, abym go przyjęła z powrotem. Bardzo mi brakuje słów i jestem radosna, jesteś zesłany przez Boga dla mnie i całej mojej rodziny. I teraz znowu jestem szczęśliwą kobietą. Dziękuję bardzo Dr. Gideon Wszyscy szukający prawdziwego czarodzieja skontaktujcie się z Dr Gideon na WhatsApp/Viber: +2347042191323
    E-mail:drgideon611@gmail.com

    OdpowiedzUsuń