SELF STORAGE - MAGAZYN DO WYNAJĘCIA, A RACZEJ DO WYGRANIA - KONKURS

23.4.21 Pani to potrafi 19 Comments

MAGAZYN DO WYNAJĘCIA KONKURS
PROLOG

Wiosna przyszła nawet w tym trudnym 2021 roku. Powoli przyzwyczailiśmy się do funkcjonowania w tej specyficznej rzeczywistości. Odnajdujemy się, bo nie mamy innego wyjścia, bo liczymy, że to wszystko niedługo się zmieni. A jak wiosna to i nadzieja. Wraz ze świecącym słońcem, wypełniamy się pozytywnym myśleniem i chęcią do działania. No i o tym działaniu, zmianach i ruchu, chciałyśmy dzisiaj  porozmawiać.

MAGAZYN DO WYNAJĘCIA


"wiosna! - ach to ty!

A może mały remont

Wiosna, wiosna ach to Ty! Śpiewał Marek Grechuta, i ta piosenka dzisiaj zaświtała mi w głowie. Bo nie wiem czy wiecie, ale właśnie wiosną, statystyczny Polak robi najwięcej remontów i przeprowadzek, rozpoczyna nowe projekty i jest pod znakiem zmiany. Jak zapewne pamiętacie, miesiąc temu i my się przeprowadzałyśmy. Pisałyśmy o tym TUTAJ


MAGAZYN DO WYNAJĘCIA


I dla tych wszystkich, którzy teraz coś takiego planują i potrzebują miejsca do przechowywania, mamy znakomitą wiadomość. Mamy konkurs, a w nim do wygrania miejsce magazynowe o dowolnej powierzchni na 3, 2 i 1 miesiąc, w magazynach położonych na terenie całej Polski! A gdzie? Oczywiście w Stokado!


KONKURS


NAGRODY:

1. Zewnętrzny magazyn na 3 miesiące

2. Zewnętrzny magazyn na 2 miesiące

3. Zewnętrzny magazyn na 1 miesiąc

W dowolnym miejscu w Polsce,

Nagroda do wykorzystania do końca 2021 r.


CO TRZEBA ZROBIĆ:

1. Napisz pod tym postem 

w ilu miejscach położone są magazyny STOKADO

i uzasadnij dlaczego to właśnie Ty powinieneś taką 

powierzchnię do przechowywania otrzymać? 


2. Polub funpage - STOKADO


NA ZGŁOSZENIA CZEKAMY

do 15 maja 2021 r.


Wśród nadesłanych zgłoszeń wybierzemy 

3 z najciekawszymi komentarzami


STOKADO




W Y N I K I   K O N K U R S U:


1.  Nick: Roksana 

2. Nick: Marta

3.  Nick: Zbyszek 



LAUREATOM GRATULUJEMY I PROSIMY 

O KONTAKT MAILOWY W CELU UZGODNIENIA ODBIORU NAGRÓD



Pozdrawiamy,

Dziewczyny z Pani to potrafi 

19 komentarzy:

  1. Do kiedy aktywny jest konkurs? Jak wyglądają jego zasady i przebieg? Czy ktoś powie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, Konkurs aktywny jest do 15.05.2021 r. (informacja o dacie do kiedy czekamy na zgłoszenia jest w poście powyżej). W poście znajdują się również zasady. Jeśli chcesz jeszcze o coś dopytać śmiało pisz.
      Pozdrawiamy, Dziewczyny z Pani to potrafi

      Usuń
  2. Na stronie wyczytałem, że magazyny są w 8 miastach. W lecie planuje remont mieszkania po rodzicach, czekam mnie wymiana podłogi, tak więc konieczne będzie wywiezienie mebli itp. Magazyn zewnętrzny byłby idealnym rozwiązaniem. Pozdrawiam Zbyszek

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No i są do wygrania! Zachęcamy do wzięcia udziału :)

      Usuń
  4. Idealne rozwiązanie dla mnie! Mieszkania inwestycyjne się posprzedawaly, meble I dekoracje wróciły do mnie, a ja na zwolnieniu lekarskim nie pracuję i już zapchałam sobie wszystkie możliwe miejsca u siebie i rodziny na przechowywanie. Bardzo też przydają się takie schowki przy przeprowadzkach, a właśnie muszę sprzedać dom rodzinny i przechować pamiątki i rzeczy na sprzedaż. Tak więc zgłaszam się dziewczęta do konkursu ❤️ Może w jednym z 14 miejsc w 8 polskich miastach będzie kilka metrów dla mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pisałam ją, Roksana Kwaśnicka-Drozd. Bo coś tu anonim mnie podpisało.

      Usuń
  5. Taki magazyn może być wybawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach spóźniłam się! Znam magazyny Stokado z Wrocławia, miałam jeden schowek na Długosza przez okres między wynajmem w wprowadzeniem się do własnego domu :) Bardzo polecam to rowaiązanie szczególnnie gdy ktoś nie ma piwnicy czy rowerowni, czy w ogóle miejsca. Pomaga zachować porządek :) pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Marto, prosimy o kontakt, bo mamy dla Pani dobre wieści. Prosimy o telefon: 607170007

      Usuń
  7. Świetna sprawa z tym magazynem do wynajęcia. Teraz wiele sklepów internetowych oraz biznesów korzysta z możliwości wynajmu powierzchni magazynowej. Nie muszą oni generować koszty związanych z wynajmem czy kupnem budynków pod magazyn. Jest to zdecydowanie bardziej wygodne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te magazyny bardzo przypominają mi te z programu gdzie licytuje się porzucone pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie sie czyta tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa sprawa. Magazyn naprawdę piękny. Wygląda bardzo ślicznie. Konkurs aktualny?

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie magazyny kojarzą mi się tylko ze stanami.

    OdpowiedzUsuń